Заповніть будь ласка форму!
x
Ваша заявка надіслана

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом!

Вибір автомобіля в залежності від типу кузова

2-11-2018, 14:25

Один із основних критеріїв, які обов’язково потрібно врахувати при виборі автомобіля, – тип кузова. Відрізняються кузови між собою особливостями конструкції, формою та кількістю посадкових місць. Крім зовнішнього вигляду автомобіля, тип кузова визначає безпечність машини, її стійкість на дорозі та маневреність. Який тип кузова автомобіля вибрати? Це питання хвилює кожного, хто найближчим часом мріє сісти за кермо. Щоби легше було визначитися і підібрати автомобіль залежно від типу кузова, розглянемо основні характеристики найпопулярніших різновидів кузовів. Зупинимося на найпоширеніших типах кузовів, які пропонує сучасний світовий автопром і кожен з яких розрахований на свій сегмент покупців. Це: Седан Хетчбек Універсал Купе Пікап Мінівен Мікроавтобус Позашляховик Кросовер Кабріолет Нижче – докладніше про кожен з них. Седан – найпоширеніший у світі тип закритого кузова автомобіля, найчастіше – із чотирма дверцятами (в рідкісних випадках – із двома чи шістьома). Місткий салон, багажник відділений від салону, що запобігає проникненню всередину пилу. Найбільш представницьке авто. Створений для пересування як містом, так і за його межами. Мінус – не надто містке багажне відділення. Хетчбек – тип закритого кузова із вкороченим заднім звисом, який на тлі урбанізації набуває все більшої популярності. Завдячуючи відсутності громіздкого «хвоста», значно маневреніший в умовах міста, ніж той же універсал. Такий же зручний, як седан, та вміщає більший об’єм багажу. Наявність великих підйомних дверцят (п’ятих) у задній стінці суттєво полегшує завантаження і вивантаження великогабаритного вантажу. Універсал – мабуть, найпрактичніший тип кузова з представлених на ринку. Від седана відрізняється тим, що багажник і салон сполучені. За рахунок подовження даху аж до кінця багажного відділення збільшується місткість як салону, так і багажника. Має великі задні вертикальні дверцята. В більшості моделей від різних виробників є можливість скласти сидіння, збільшивши таким чином багажну частину. Без проблем можна перевозити побутову техніку, закинути в багаж дитячий візок. Вважається сімейним автомобілем: в такому просторому салоні зручно розмістяться всі домочадці. Практичний і комфортний у плані посадки/висадки пасажирів. Підходить для тривалих подорожей з великою кількістю валіз. Мінуси – громіздкий і не такий маневрений, як, приміром, ті ж седан чи хетчбек. Купе – не найбільш практичний тип автомобіля. Кузов відрізняє наявність лише двох дверей і часто лише двох передніх сидінь (купе розраховані на дві або п’ять осіб). Якщо задні сидіння й передбачені виробником, то найчастіше зручними їх не назвеш: об’єм заднього пасажирського відділення не перевищує 0,93 м3. Причому при посадці пасажирів на місця позаду і водію, і «передньому» пасажиру доводиться виходити із салону. З огляду на відсутність комфортних умов для пасажирів заднього сидіння, купе – усвідомлений вибір тих, хто воліє подорожувати на самоті і хоче компактне авто. Зате такі машини дуже круто виглядають і розвивають неймовірну швидкість: більшість купейних автомобілів – це спорткари із потужним двигуном, мрія любителів швидкої їзди. Завдяки жорсткості кузова їх не «заносить» на поворотах. А от на бездоріжжі за містом на спортивній «тачці» надто не поганяєш – у неї для цього занизька посадка. Кросовери – одні з найпотужніших і найбільших авто. Поєднали в собі найкращі якості універсала і позашляховика. Високий дорожній просвіт, просторий салон, де нікому з великої сім’ї не доведеться тіснитися, і місткий багажник просто-таки створені для дальніх поїздок за місто по бездоріжжю. Утім, позашляховикам кросовери все ж значно поступаються потужністю і прохідністю. Пікап – найменш поширений на пострадянському просторі тип кузова – з відкритою вантажною платформою. Це позашляховик і міні-вантажівка в одному флаконі. У відкритому багажному відділенні за великого бажання можна перевозити людей – сюди поміститься до п’яти осіб, та все ж таки основне призначення цієї машини – перевезення вантажів. Просто знахідка для тих, хто живе за містом і кому доводиться частенько перевозити габаритні вантажі. Вважається комерційним автомобілем. Раніше переважали пікапи з двомісними кабінами водія, тепер популярні чотиримісні. Мінівен нажив слави сімейного автомобіля. Ще більш місткий, ніж хетчбек і універсал, завдяки чому в окремих моделях уміщається навіть три ряди сидінь. Ідеально підходить для перевезення великої сім’ї чи групи людей. Великою перевагою таких автомобілів є висока посадка, що робить машину більш безпечною. Крім того, завдяки такій посадці водій отримує переваги: ширший огляд, кращий захист у разі аварії. До того ж кузови такого типу важчі, а отже, стійкіші на трасі. Втім, щоб водити таку машину, потрібно бути досвідченим автомобілістом: через габарити на ній важко маневрувати, а вписатися в паркувальне місце – справжнє мистецтво, тож це явно варіант не для новачка. Крім того, при здійснення маневру повороту на великій швидкості доволі легко перевернутися. Ще один недолік – через велику масу кузова мінівен поглинає більше палива, ніж легкові авто, тож витрати на автомобіль зростають. Мікроавтобус – лідер за кількістю пасажирських місць – від 8 до 16. Найчастіше кузови цього типу оснащуються саме для перевезення пасажирів, хоча власники можуть використовувати їх і для інших цілей. Має дуже високий дах для вільного переміщення пасажирів по салону. Відзначимо: кермувати мікроавтобусом ви зможете, тільки якщо у вашому водійському посвідченні є позначка про надану категорію D. Крім того, бусик – швидше комерційний автомобіль для перевезення пасажирів, тож купувати його для власного користування нераціонально. Велика маса, значна довжина і висока стеля роблять міні-автобус нестійким на поворотах, через що великий ризик завалитися на бік. Позашляховик – усюдихід, якому не страшна будь-яка багнюка розмоклої ґрунтової дороги. Відрізняється підвищеною безпекою для кермувальника та пасажирів і прохідністю. Визначальні риси – висока посадка водія і дуже високий кузов. Їзда по пересіченій місцевості і навіть по болотах без жодних проблем – це саме про джип. Тож, якщо ваше хобі – полювання чи рибалка і товщина гаманця дозволяє, зупиніть свій вибір на цьому типі кузова. Мінуси цього потужного авто тільки у вищій, порівняно з тим же кросовером, ціні. До того ж бензину такий звір жере добряче, тож майте на увазі: витрачатися на пальне і обслуговування дорожнього «монстра» доведеться відповідно. З вибором позашляховика витрати на утримання автомобіля автоматично зростають. Крім того, що більша і важча модель, то складніше нею управляти. Кабріолет привертає захоплені погляди і нікого не залишає байдужим. Головна особливість кузова –відкидний жорсткий або м’який дах. Поширені дводверні моделі. Плюси – статусність і просто-таки магнетична привабливість. Серед недоліків висока ціна: в цьому разі автомобіль – це справді розкіш, а не банальний засіб пересування. Ще мінуси: з огляду на усе той же складний дах– найменш практичні машини. Задній ряд сидінь (якщо це не родстер, у якого всього два крісла) ну дуже компактний. Машина створена для спекотного літа і «покатушок» із вітерцем, та узимку свій кабріолет із гаража краще не виганяти.

Можливо вам сподобається

Водії-початківців

Водії-початківців Україні тепер по-новому отримуватимуть права. Однак легким цей процес не буде....

Как преодолевать слой мокрого снега на машине

Мокрый снег, будучи плотным, намного сильнее сопротивляется колесам. Влага для шин служит отличной...

Водіям підготували новий податок

На даний момент українці платять податок з “елітних” авто, вартістю більше 1 млн 396 тис грн....