Заповніть будь ласка форму!
x
Ваша заявка надіслана

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом!

Що не можна робити водієві після відлиги в мороз

5-02-2019, 15:00

Мороз для лютого – справа природна, але уявіть собі, що трапиться, якщо мороз вдарить відразу після декількох днів дощів і танення рясних снігів. Чого не можна робити водієві за такої перспективи?
За тиждень відлиги ми звикли до плюсової температури і повсюдної вогкості: під ногами сльота, під колесами калюжі, з дахів капає, а тут ще тумани упереміш із дощем... І раптом одним махом вся ця волога перетворюється на лід! Чого не можна робити автомобілісту при такому прогнозі погоди, ми вам зараз і розповімо.

  • Не паркуйтеся напередодні морозів в калюжі, навіть не дуже глибокій. Якщо за ніч вода перетвориться в твердий моноліт, вам доведеться вирубувати з нього ваші колеса монтировкою або лопаткою (і добре, якщо не пластмасовою).
  • Бійтеся заметів і снігових колій. Мокрий сніг, м'який і податливий сьогодні, в морозну ніч перетворюється в тверді брили, здолати які дуже нелегко навіть на позашляховику. Особлива небезпека в тому, що пухкий і заледенілий сніг на вигляд мало відрізняються один від одного, тому саме на перші морозні дні після снігопадів і відлиги припадає велика кількість зірваних нижніх спойлерів і зім'ятих бамперів.
  • Остерігайтесь ставити машину на “ручник”. Колодки гальмівних механізмів можуть примерзнути до дисків (барабанів), якщо в мокрому стані залишити їх загальмованими – і тоді машина втратить можливість рухатися. Тому за умов підвищеної вологості узимку експерти радять загальмовувати машину на парковці не стоянковим гальмом, а трансмісією, увімкнувши першу або задню передачу. Якщо тип трансмісії цього не дозволяє (деякі види “роботів”), то можна скористатися парой підпорок під колеса.
  • Не їздіть з мокрим салоном. Килимки, повні води, мокрі ганчірки, мокра лижна куртка в багажнику при плюсовій температурі призводять до запітніння вікон і цвілі на оббивці. Але в мороз ця волога замерзає на склі, і щоб перед кожною поїздкою прибрати цю “броню” і відновити оглядовість, доведеться довго прогрівати машину опалювачем.
  • Не їздіть швидко. Природно, що на всіх мокрих ділянках дороги вас буде чекати ожеледь, причому саме в таких умовах найчастіше зустрічається горезвісний “чорний лід” – тонка скоринка прозорого льоду, практично невидима на чорному асфальті.
  • Не мийте авто напередодні морозів та не залишайте двері мокрими. Ущільнювачі дверей і кришки багажника, добре просочені водою, а потім так само ретельно проморожені, прикипають до кузова намертво – і великого морозу для цього навіть не потрібно. Спроби відкрити двері в такому випадку часто закінчуються зламаною ручкою або порваним ущільнювачем. Тому напередодні похолодання обробіть гумку хоча б однієї-двох дверей спеціальним спреєм. Якщо такого немає, підійде звичайне мило.

Українська зима прекрасна своєю різноманітністю, однак, в деяких поєднаннях вона може бути неприємна і навіть небезпечна для автомобіліста. Як тільки після теплої і сирої погоди стовпчик термометра наблизиться до нульової позначки, одразу перемикайте ваш стиль водіння в режим “ожеледь” – це вбереже вас як мінімум від візитів до рихтувальників. Продовжувати жити і їздити “як в літку” – це головне, чого не можна робити в мороз після тривалої відлиги.

Можливо вам сподобається

Эксперты рассказали, как сократить расход топлива на автомобиле

Удивительно, но специалисты напоминают, что маленькая производительность мотора не гарантия...

Как цвет автомобиля влияет на риски попасть в аварию

Большинство из нас при покупке автомобиля оценивают качественные характеристики двигателя и...

10 ошибок, которые совершает большинство людей при покупке нового автомобиля

По статистике, большинство водителей меняет автомобиль каждые 6 лет. Согласитесь, это немаленький...